3 Haziran 2010 Perşembe

ÖZLEM



Bugün evliliğimizin 10.yılı sevgilim .Dile kolay tam 10 yıl .İlk günlerimizi hatırlıyorum da ne kadar güzel geçerdi .10 yıl boyunca da bu böyle sürdü gitti .Zaman o kadar çabuk geçti ki acıyı ,tatlıyı herşeyi bir arada yaşadık .Bazen keşke büyümeseydik dediğimiz günlerde olmadı değil hani .

Geçen yılların ardından hayata küçükte olsa bir hediye vermemizin mutluluğu içindeyim .Sana ı kadar çok benziyor ki .Herşeyiyle seni anımsatıyor bana .Bu mutlu günümüzde sende olabilseydin keşke yanımızda .

Ona her baktığımda eski günlerimiz aklıma geliyor .Ne güzel geçerdi günlerimiz .Her gece yatmadan resmini öpüyorum ,rüyamda seni görebilmek için .Hep seni sevdim ,sevmeye de devam edeceğim .Bana seni soruyor bu günlerde ''Uzaklarda diyorum ,gelecek diyorum '' ama inanmıyor artık bana .''Bir ayrılık bu kadar uzun sürer mi?'' diyor .Aklı eriyor artık herşeye .Ne diyeceğimi bilemiyorum .

Her gece senin adını sayıklayarak fırlıyor yataktan .Keşke olsan yanında saçlarını okşasan .O kadar çok istiyor ki ,o kadar çok ihtiyacı var ki anlatamam .Çok özlüyor seni ,hergün senin odana girip saatlerce çıkmıyor ordan .

Dile kolay tam 10 yıl .Evlenmicem diyor bana ,bir ömür sana ben bakıcam diyor .Ne diyeceğimi bilemiyorum .Anlaman için yaşaman gerek herhalde .Belki de yaşıyorsun bizimle .

Sevgilim ,aşkım ,bitanem ,herşeyim .Bu gülü senin başucuna koyuyorum tam 10 yıldır olduğu gibi .Bizden asla ayrılma hep yanımızda ol .Bu evin bacası sensiz tütmüyor .Ne olur bırakma bizi .Onun sana çok ama çok ihtiyacı var benimde öyle .

Biricik aşkım ,meleğim ... iyi bak kendine rahat uyu yattığın yerde ...
(R.Ç)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder