3 Haziran 2010 Perşembe

SİYAH -BEYAZ



*Siyah-Beyaz günleri özler oldum
Geri gelir mi ki o günler?
Gelmesini o kadar çok isterim ki

Hep toz pembe geçer diyordum günlerim
Ama olmadı
Siyah -Beyaz günler geldi sonunda
Artık hepsi bir anı oldu
Mazide kaldı herşey

Siyah Beyaz günleri hatırlamakta güzel
Her bir karede yaşanan güzellikler
Özlüyorum hemde çok

Siyah Beyaz anılarımdan çık artık
Gel yanıma sevdiğim
Fazla kalma oralarda
Sensizlik zor benim için

Geçen onca seneler
Seni hala bekledim ve burdayım
*Geleceğini bile bile

Gelir misin ki gerçekten ?
O kadar çok isterim ki gelmeni
Peki beni eskisi kadar sevebilir misin ki ?
Eskisi kadar candan sarılabilir misin ki?

Siyah Beyaz anılarımı tekrar renklendirmek istiyorum
Benimle var mısın ey sevdiğim
Eski günlere dönmeyi
Ne dersin ?


(R.Ç)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder