4 Haziran 2010 Cuma

Vazgeçiyorum




Vazgeçiyorum hayallerimden
Yalan olan herşeyden
Tek dileğimdi seninle mutlu olmak
Sana anlatamadığım onca şey
Sana yaşatamadığım onca güzel şey
Belki yanlış zamanda karşılaştık
Belki de birbirimiz için yanlış insanlardık !

İyi insanların hayalleri hep gerçekleşirmiş
Galiba ben iyi olmayı beceremedim
Hissediyorum beni hala seviyorsun
Adını duyduğumda kalbim hızlıca artıyor
Sadece sen varken heyecanlanıyorum
Nedenini bir türlü bilmiyorum

Gün geçtikçe eriyor bedenim
Ölüme bir an daha yaklaşıyorum
Hayatımın son günlerini yaşıyorum
Son nefesimde seninle olmak istiyorum

Çok korkuyorum tekrar kaybetmekten
Yaşanan onca güzel şeyden
Bu rüya bitsin istemiyorum
Rüya işte başlayan ve biten
Peki gerçekten var mıdır ki hiç bitmeyen ?

Keşkelerle sürer ya hayat
Yine bir keşke diyorum
Keşke bir daha çıksan karşıma keşke ...
İnsan hayatı boyunca ne kadar der ki keşke diye ?

Vazgeçiyorum seni sevmekten
Vazgeçiyorum hayallerimden
Vazgeçiyorum uğruna yaptığım onca şeyden



(R.Ç)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder